Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 12 maj 2010

Vilken rusch..


...det vart igår, när rean körde igång på allvar! Jag hann knappt öppna butiken... det stod redan kunder och väntade.
Jag var tvungen att ringa efter förstärkning...
Min goa vän A kom och hjälpte till. Tack min vän!
Men har man utförsäljning och säljer allt till halva priset, så är det nog det man får räkna med.
Jag är jätteglad för att ni hjälper mig att tömma butiken. Då kan jag köra igång med nytt fräscht sortiment i den kommande nätbutiken.

Men lugn alla ni som inte hunnit komma, det finns mycket kvar fynda , innan butiken är tom.
På våren och sommaren är det mycket bröllop, dop, konfirmationer, studentfirande etc etc
Så passa på att fynda presenterna, hos oss kan du hitta det där lilla x-tra som gör ditt hem lite mer personligt.
Hem & Trevligt är en butik med inriktning på lantlig heminredning, mycket går i vitt, men du kan även finna zink och rost. Detta gör att man lätt kan kombinera vårt sortiment med olika inredningsstilar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar