Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 28 maj 2010

Sista dagen


Ja, idag är det absolut sista dagen som butiken är öppen...

Det känns, kan jag lova. Jag kommer att sakna alla er, goa kunder.

Men som jag sagt tidigare, så får vi se om jag öppnar en butik igen, någon gång i framtiden.

Det kommar jag iaf ha som ett mål.

Men tills dess så ses vi här på bloggen som själklart ska leva vidare.

När nätbutiken är klar så ses vi även där.


Kram på er alla,

Päivi Fagerström


Öppettider i butiken idag.

11.00-17.00

1 kommentar:

  1. Jätte tråkigt både för dig och dina kunder!Håller tummarna att det går bra för dig me nätbutiken och jag väntar med spänning!

    Må så gått
    Kram Millan

    SvaraRadera