Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 27 maj 2010

Syrener och Liljekonvaljer




Ta in en doft av sommaren! Vaknade i morse av en underbar doft som spridit sig i hela huset. Det gav massor med positiv energi. Var ute med hunden igår kväll och plockade lite liljekonvaljer, de doftar helt underbart. Syrenerna plockade jag i min trädgård.




Har fått möblera om lite grann här hemma så möblerna som jag inte har kunnat/velat sälja skall få en plats att pryda mitt hus.




Butikens öppettider idag är;


12.00-17.00

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Så fint det ser ut. Håller på att packa det sista nu. Vi åker kl. 14. Vi får höras när jag kommer hem. Kanske du är intresserad av lite kockjobb i sommar??? Ha det riktigt bra och lycka till med det sista i butiken. Kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Hej! Tackar så mycket.
    Idag är det sista dagen och jag må säga vad tomt det är....Ang. jobb så har jag mailat till dig också

    SvaraRadera