Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 31 maj 2010

Underbara helg!

I helgen har vi haft huset fullt. Ja, det var verkligen huset fullt
i ordets rätta bemärkelse. För att alla skulle få sovplatser så
flyttade sambon och jag ut i tältet som vi slagit upp på tomten! Om ni undrar..så ja, vi är lite tokiga!

På Söndagen när alla hade åkt hem, så åkte vi iväg på lite loppisar och även till underbara Tuna Trädgård och köpte blommor och växter.. Så nu äntligen ska jag göra iordning mina krukor mm och få det lite fint till på Fredag när min sambos son tar studenten.

Här kommer bilder på några blommor/väster jag köpte. När jag har planterat dom så ska ni få se mera bilder.

Femtunga
Physalis

Klockranka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar