Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 19 maj 2010

Katastrof


....gud vad rädd jag vart! Jag trodde alla sidelement i bloggen hade försvunnit. Jag gjorde något knas i ett inlägg och då visades inte sidelementen. Men nu har jag lyckats åtgärda detta!!!
Jag är nog mer teknisk än vad jag tror.
Men i det inlägget skrev jag iallafall att jag vill ha hjälp med att rensa bort all scrapbookingmaterial i butiken. Jag kommer ju inte att ha scrapbookingmaterial i min kommande nätbutik, så jag säljer ut allt med 70% rabatt!!!
Så alla ni som scrappar passa nu på att fylla på ert lager där hemma. Det finns fortfarande mycket kvar av fina papper, både cardstocks och mönstrade. Det finns även brads, öljetter, stämplar, stämpeldynor, diverse dekorationer mm mm.

Självklart finns det mycket annat smått och gott i butiken också.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar