Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 26 maj 2010

Jag älskar överraskningar..

det är nog bland det bästa som finns.

Min kära sambo ringde mig och sa att det står en överraskning till dig i hallen när du kommer hem... Gissa om jag ville stänga igen butiken och åka på en gång!!!

Han har ju en målarfirma (Hammarsteds Måleri) och hade avslutat ett jobb hos en kund. De var så nöjda med hans arbete, så han fick lite grejjer med sig hem till "frugan". Han hade berättat för dem att jag älskar allt det som dom kallade för skräp.






Fint va?








Idag Onsdag 26/5 öppnar butiken 11.30 och vi stänger vid 17-tiden.



Välkomna!

4 kommentarer:

  1. den där kistan va fin. Känner på mig att du kommer piffa upp den rätt bra. För du e ju så kreativ och duktog. Kramis

    SvaraRadera
  2. Oj vilken tur du har!Kommer säkert bli jätte fina när du har satt klorna i dom!
    Kramar Millan

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Välkommen till bloggvärlden :-)) Hittade hit via Gammelbålsta, vad kul! Å så fina saker du fick...förstår att du blev glad! Läste lite på dina inlägg å jag VET hur tufft det är med eget. Å jag vill verkligen inte att du skall tro att Jag känner skadeglädje...det gör jag INTE..som sagt kämpar som en tok på eget håll...Hoppas allt går bra med din Nätbutik nu..Tror inte jag hinner in något innan fredag men vi får se...Ha det bäst..kram kat

    SvaraRadera
  4. Tackar så mycket! Ja kistan ska få sig en omgång med lite färg...(vit). Svar på din kommentar Kat - jag har inte velat skriva några namn...men du vet ju hur det kan vara i en liten by som denna. Jag känner inte detta som ett misslyckande utan snarare som en fantastisk erfarenhet. Säg till om du behöver hjälp i sommar...jag kommer ju att vara ledig en tid här framöver. Kram
    Päivi

    SvaraRadera