Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 10 maj 2010

Nya prylhyllan och färska blommor








Dessa två hyllor har jag haft i butiken inne i scrapbookingrummet. Jag hittade den på återvinningscentralen för en tid sedan. De var i furu, så jag målade om den. Men eftersom jag stänger igen butiken så tänkte jag att den skulle få pryda mitt kök istället. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha i den...så jag provar mig fram lite grann.





En annan sak jag hade i mina gömmor är denna vackra kakelugnsplatta... det fick bli en originell nummerskylt på husfasaden, det vart ganska läckert!







Igår var jag ganska tidigt och handlade på Ica...det var tur det, för blomstertjejjen var där och fyllde på med nya färska blommor. De gamla satte hon ner till 10 kr/buketten! Då var jag snabb och köpte 3 buketter. Dom var forfarande så fina så dom får stå i vas, en dag eller två, innan jag hänger dom på tork.





och ni...glöm inte att rean börjar på allvar idag!!!!
Allt skall bort!
50% på allting!
Rean gäller även scrapbooking
material!!!

Butiken öppnar kl. 11.00

Hjärtligt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar