Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 5 maj 2010

Jobbigt beslut

Nu har jag tagit ett av mina svåraste och jobbigaste beslut...
Jag kommer att stänga igen min älskade lilla butik.
Man måste ibland se sanningen i vitögat, även om det gör ont.
Jag har gjort allt vad jag kunnat, men det räcker inte till.... tyvärr!
Alla kära kunder som har hittat till butiken är överförtjusta och tycker att jag
har en underbar butik, fina saker och bra priser.
Men det är ju så att butiken ligger inte i något köpcentrum eller ett naturligt "stråk" med flera affärer osv, och det gör ju att
det är färre än jag önskat som hittar hit.

Men nu kommer jag att ta nya tag och satsa hårt på min Nätbutik, som är under pågående arbete. Den kommer att publiceras under våren. sedan får vi se om jag kommer att öppna upp en ny butik någon annanstans. Vem vet, närsomhelst kanske det dyker upp en bättre lokal!

Jag har en annons i Bålsta-bladet som kommer ut nu till helgen. (en tidning som kommer ut här på orten där jag bor och har butiken).
I annonsen meddelar jag om detta och att det är total utförsäljning. Jag kommer att sälja allt till halva priset. Jag kommer även att sälja en del av inventarierna, men detta gör jag i privat regi.

Jag har ju under en mycket kort tid som bloggare fått många besökare och det gör mig väldigt glad.
Därför får ni kära bloggläsare förhandsinformation och chans att göra klipp innan annonsen kommer ut.
Det är alltså 50% rea på allting i butiken! (gäller ej bloggshopen!)
50% 50% 50% 50% 50% 50%

Många kramar
Päivi

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad tråkigt.... Vad jobbigt.. din butik är ju min favoritbutik. Förbaskade tröga bybor som inte kan handla här i Bålsta. Jag kommer förbi imorrn, är faktiskt nästan ledig. Kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Tack Aydan det värmer...
    Du är så välkommen ...igen...du var ju här nyss! Hihi!
    Kram
    Päivi

    SvaraRadera
  3. Åsa Hanell07 maj, 2010

    Tråkigt! men du får ta nya tag och kämpa vidare på nätet. Hoppas att det går så bra att du kan öppna snart igen på bättre ställe!
    Kram min vän

    SvaraRadera