Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 13 maj 2010

Tack alla ni för era fina ord..


Det känns så tråkigt emellanåt att behöva stänga igen min butik, som jag verkligen älskar.


Men som jag sagt tidigare så måste man ibland ta även tråkiga beslut.


Men sånt som känns riktigt tråkigt är när det finns sådanna som känner "skadeglädje" för att jag kommer att stänga igen. Men det är ju tur att ni inte är så många.


De flesta är ju faktiskt uppriktigt ledsna för att jag ska upphöra, och hoppas att jag snart kommer igen, någon annanstans.

Det är alla ni goa kunder som gör att man känner drivkraft till att fortsätta.


Ja, man vet ju aldrig....vad som lurar bakom nästa hörn....






Idag Torsdag 13 maj är det ju röd dag och butiken har normalt stängt på Söndagar, men pga önskemål av långväga kunder så kommer jag att hålla öppet några timmar iallafall.
(finns fortfarande en hel del av inredningen kvar som säljes privat.
Ex. vitt soffbord, vit kabeltrumma, hyllor, en gammal Emmaljunga barnvagn etc etc)





Så alla ni som vill passa på att kika in så har jag öppet mellan 11-14




En riktigt glad överraskning för er alla glassälskare är att det är REA även på glassen.

Detta är ett erbjudande ni inte får missa. Passa på att fylla upp frysen, med god glass från GB inför sommarens varma dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar