Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 14 maj 2010

Rean fortsätter..

Den 28 Maj är det sista dagen som butiken är öppen, om det är så att det finns något kvar att sälja. Det har ju varit försäljningsrekord de senaste dagarna!
Men ännu finns det mycket kvar att fynda.
Nedan kan ni se ett litet axplock på fina och mysiga ting som finns i butiken.


En present till dig själv eller kanske en "gå-bort-present"










2 kommentarer:

  1. Så tråkigt för dig att du ska stänga din butik.
    Vilka fina fynd du gjorde på loppisen tidigare, ornamenten o det fina bordet, blir spännande att se ditt skåp också.
    Ha nu en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken! Ja, det var verkligen fina fynd jag gjorde...var där igen i Lördags och köpte lite fler ornament samt lite annat smått o gott. bla en nygammal fågelbur som hade en så fin form, tycker jag iaf. Jag lägger upp bilder på den senare, när jag har gjort ordning den.
    Ha en bra vecka du med...
    Kram
    Päivi

    SvaraRadera