Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 1 oktober 2010

Undrar om det kommer några pengar idag?

Det är ju Fredag och som ordspråket säger "ordning och reda, pengar på fredá". Jag har nämligen äntligen köpt nytt band till min urgamla Dymo. Så nu har jag märkt upp lite lådor och annat smått och gott. Det blir mer ordning och reda, mer överskådligt...och snyggt blev det också i arbetsrummet/gästrummet! Så nu väntar jag bara på att det ska klirra till i kassan!
Lilla scrapbookingbyrån, nu slipper man öppna varenda låda när man ska ha något!
Räkningar och fakturor är aldrig roligt, men det blir iallafall lite finare när de ligger i denna postlåda. Texten ovanför är en Wall deco från Panduro. Dom har massor av olika texter och motiv som är jättefina. Kika in på www.pandurohobby.se, kanske hittar du något fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar