Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 18 oktober 2010

Det finns inget dåligt väder...

bara dåliga kläder, var det någon som sa... Det är sånt där väder som man inte har lust med nånting egentligen. Hade tänkt att sticka ut till skogs, men sitter och velar fram och tillbaks. Man kan inte skylla på vädret, för som sagt det finns ju kläder. Men jag ska nog ta mig i kragen iallafall, hunden behöver ju trots allt ut och springa av sig lite grann. Ja så får det nog bli...kanske hittar jag lite trattisar, vem vet.

En liten bild kan jag ju bjuda på...

Detta är en liten hylla som jag har i köket. Sockerskålen, kronorna och änglarna kommer från presentverkstan, en av alla de leverantörer som jag hade, då jag hade min lilla butik.(ohh, vad jag saknar den)Dom har så ljuvliga saker i riktigt romantisk stil. Det vita porslinet är helt underbart! Jag har thèkopparna, men ångrar att jag inte behöll lite kaffekoppar för dom är bedårande söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar