Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 31 oktober 2010

Som man bäddar...

"Som man bäddar får man ligga", eller varför inte "som man vill ligga får man bädda" ! Var i stan (stockholm) i fredags med en väninna. Skulle till en optiker, och passade då på att strosa och kika lite i affärer. Var bla in till H&M HOME. Dom har förvånansvärt mycket fint till hemmet. Det är ju inte inredning man tänker på i första hand när man är på H&M. Påslakan med julmotiv är väl egentligen inte något bra inköp med tanke på hur kort period på året man kan använda dom. Men dessa var så fina och i underbar kvalitè (satin)och med tryckknappar nedtill, så jag kunde bara inte motså. De var väldigt billiga så priset fick avgöra, 99 kr/set!!!, Dom får väl gå i arv till barn och barnbarn sedan...

2 kommentarer:

  1. dom var super snygga, och super sköna.

    SvaraRadera
  2. Helt underbart! Jag njuter av dina bilder. Är det ditt hem du visar? Eller "bara" inspiration? Jag skulle vilja ha så hemma men med 2 innekatter och 1 hund i en 2-rummare är det lite knepigt. Sakerna står inte riktigt där man vill efter en dag. Lek och bus för katterna och hunden ställer liksom till det en del ;) men det är det värt.

    SvaraRadera