Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 24 oktober 2010

Grå, trist, regnig och en nedstämd Söndag

Pga det ledsamma som hände sent igår kväll, har denna dag kännts ännu gråare och tristare än vad den annars kunde ha kännts. Sådanna här dagar som är gråa och regniga kan man ju trots allt göra något mysigt utav. Men idag känns inget riktigt kul. Som alltid när livet känns trist eller tungt av någon anledning, så blir jag väldigt kreativ...varför vet jag inte, men kanske för att avleda tankarna åt något annat.
Jag har iallafall varit ute i regnet och bundit mig en krans av björkris! När jag ändå var ute så passade jag på att plantera de växter som jag köpte för ett par veckor sedan på min dotters gamla skola, Säbyholms naturbruksgymnasium. Jag var där med min dotter och hennes "svärmor" på den årliga höstmarknaden.

Jag har till och med lyckats åstadkomma årets 2 första julkort.
Nu ska jag hoppa in i bastun och tina upp mig....

1 kommentar:

  1. vilka fina julkort du har gjort.
    Undrar om man kommer få nått sånt fint i brevlådan haha.

    SvaraRadera