Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 31 oktober 2010

Ta hem en liten bit av naturen

Det finns så mycket fint i naturen som man kan ta med sig hem och göra något fint utav.
"Mossboll" och lite björkris
Man behöver inte göra så mycket med allt, bara lägga upp lite granris är också fint. Den här var så fin med sina kottar.
Denna lilla gran kunde jag bara inte motstå. Till jul brukar jag ta in en och annan liten gran, de blir så fint och stämningsfullt julpynt.
Jag längtar till julen, att få börja julpynta och julpyssla. I ärlighetens namn har jag faktiskt köpt några småsaker och 2 julklappar är redan inköpta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar