Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 3 oktober 2010

Lite nya blommor

Nu har jag så gott som flyttat in från altanen (där jag i stort sett bor, under hela våren och sommaren och en bra bit in på hösten). Upptäckte då till min fasa att jag inte hade så många inomhusblommor, så det var dags för lite nytt och fräscht.
Ormbunken fick vara i den stora robusta urnan
Här har jag lindat lite juteväv runt en blomma och knytit ihop med ett sött röd-vit rutigt band.

En annan liten miniväxt fick stå tillsammans med en betong ängel i minivästhuset

På tallrikshyllan i köket fick denna söta och skira blomma hänga

1 kommentar:

  1. Vilken tur att du inte fick utomhusblommor av oss då =) . Jag ville köpa höstljung för jag älskar dom. Men adam sa strong NEJ.
    SÅ då fick det bli en inomhusblomma.
    Hoppas du hittar nått fint ställe att sätta den på =)
    Hihi kram på dig lilla mamma

    SvaraRadera