Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 15 september 2010

Spetsar

Hej, alla ni som gillar spetsar!!! För er som inte redan vet så har jag haft en inredningsbutik (Hem & Trevligt). Då hade jag många intressanta leverantörer. Tyvärr kan jag inte beställa enstaka varor, varorna ligger ofta i storpack. Men en av leverantörerna, som jag köpte in bla spetsband utav, kan jag beställa i små kvantiteter. Så om ni är intresserade av spetsbanden nedan så hör av er, så beställer jag hem det åt er. Hör av er via mail.

Bredd: 17 mm
Vit spets i fin blank kvalitè
Pris: 5 meter, 130 kr inkl. frakt

Bredd: 30mm virkad rustik spets, vit
Pris: 10 meter ,145kr inkl.frakt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar