Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


tisdag 14 september 2010

Pysselsugen

Jag har de senaste dagarna känt mig så otroligt pysselsugen, men inte riktigt vetat vad jag ska göra. Tog fram katalogen jag fått från panduro och fick genast en massa uppslag. Så nu väntar jag på att få hem varorna som jag beställde därifrån. Det var inte så mycket men kul ska det bli iallafall. Nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag ser på när sambon skruvar upp hyllor i arbetsrummet/gästrummet. (äntligen)
Så nu kanske jag kan få ordning på mina scrapbooking-grejjer som står i garaget och väntar.

Bara lite bilder....
Denna söta lilla glasklocka hittade jag på en loppis i Grillby/Enköping

Ljusstakarna nedan har jag inhandlat hos Sytrars söta, livstilsbutik & cafè här i Bålsta som är väl värt ett besök!

Det var allt för idag!

1 kommentar:

  1. Tack snälla du för dina ord! Värmer gott i hjärtat och sporrar mig att fortsätta blogga:)
    Du har en del scrapbooking förstår jag. Min dotter grejar lite med det och det är faktiskt kul, men det kräver att man har lite grejer till det.
    Hoppas hyllorna blir bra, söt glasklocka, loppis är kul:))

    Kram Anna

    SvaraRadera