Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 2 september 2010

Helt otroligt!!!


Sitter på altan (som vanligt) och bläddrar i en Jeanne Dárk living Magazine. Visar lite olika bilder för min sambo som mer och mer gillar den här vita lantliga stilen. Har gått lite försiktigt fram...så han har sakta men säkert vaggats in i den. Måste säga att han är väldigt engagerad. Han kommer med många egna härliga förslag. Men när vi då sitter och bläddrar i tidningen så säger han STOPP! -Såna där har jag flera stycken av i garaget!!!! Jag lutar mig fram och ser efter vad han pekar på...helt otroligt! Tänk att man suttit helt ovetande om vad vi har för guldklimpar i vårat eget garage!!!
Dessa härliga gamla registrerings skyltar hade han fått av "snälla farbrorn" som jag tidigare skrivit om. Nu hänger dom på väggen i arbetsrummet/gästrummet. Passar bra där eftersom det rummet går i vitt med många olika svarta inslag, såsom datorn och andra små detaljer.

Kolla in 7:orna, visst är dom extra charmiga....
På den här saknas en siffra, men vad gör väl det...
Den här har troligen suttit på en motorcykel...tror sambon, vad vet väl jag?

Tänk att jag kunde missa detta... !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar