Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 16 september 2010

Höstkorg


Hej, alla goa läsare! Här händer det inte så mycket för jag är sjuk (igen).

Men mellan skurarna igår så bjöd uppehållen på fantasktiskt höstväder med massor med solsken. Då passade jag på att plantera blommorna som jag köpte i början på veckan. Jag planterade dom i en korg som jag hittat på vår, nu kanske välkända gulgruva. (kommunens återvinningscentral). Lindade massor med vit spets på handtaget för att piffa upp det hela. I korgen kan ni se vit aster, vit ljung och prydnadskål. Arrangemanget har jag placerat vid ingången till vårt hus och hoppas det ger ett välkommande intryck.


Ja, det får bli allt för idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar