Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 1 april 2010

Ett skepp kommer lastat...


..med vadå? Jo, nu har jag äntligen fått en leverans från en av mina leverantörer i Danmark. Självklart var ju en hel del restat, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...eller? Vi får iallafall njuta av alla dessa underbara saker som kommit idag. Nästa vecka kommer det en hel del nytt också, så håll utkik!
Ni kan se nyheterna som kommit in idag i den vänstra spalten under "Bloggshoppen"...det är bara att "scrolla" och njuta. Glöm heller inte att det går bra att beställa! Maila för vidare info! Glad påsk på er allihopa!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Bloggen är jättefin. Ha en riktigt trevlig helg. nu ska jag till tygaffärn för att köpa tråd för har ska det broderas och sys minsann. Kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Tack, så mycket! Tänkte på dig idag när jag fick hem massor med nya varor. Har du sett omslag/överdrag till galgar som jag fått hem? Det skulle vara jättesnyggt med ett broderat monogram på dom...
    Ha en riktigt skön helg, med massor av egen krativ tid... kram Päivi

    SvaraRadera
  3. Dom nya ljushållarna var fina.
    Jag är lite sugen på den där nyckelhållaren.
    hm, kanske i påskägg? =D MAHAH.

    SvaraRadera
  4. Hihi! Man vet aldrig vad påskharen har med sig i påskäggen!!Älskar dig min unnderbara lilla dotter. Eller man kan ju säga - underbara "stora" dotter, eftersom du har ett litet knyte i magen som kikar ut vilken dag som helst...hälsa att mormor längtar såååå!)

    SvaraRadera