Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 11 april 2010

Yipiiie!

..nu har min kära sambo äntligen gåttt med på att måla vårat köksbord! Den kommer att bli såå fin, det vet jag. Det är ett oljat ekbord som jag nu ska sätta klorna i.

Jag tog fram slipmaskinen för att underlätta arbetet lite grann. Idag har jag hunnit grunda den 1 gång, sen ska jag på med färdigfärg ett par gånger. Det kommer att ta några dagar med tanke på torktid osv. Jag återkommer med mer bilder, när den är klar.




Idag passade jag även på att plantera lite penséer i skålen/fatet jag hittade i "guldgruvan" förra helgen, visst är den fin?





Nu blir det filmkväll resten av söndagen...myys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar