Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 12 april 2010

...sjukdom

Dels för egen förkylning samt en lång natt på förlossningen med min dotter, har jag bestämt mig för att hålla butiken stängd idag.(12/4). Det vart ingen förlossning inatt och det är ingen fara för varken dotter eller bebis. De mår prima, men de fick stanna kvar över natten för säkerhets skull. Idag ska jag bara låta kroppen vila så jag blir kvitt min envisa förkylning, så jag är "fit-for-fight" när det väl bär av. (kanske ska tillägga att min dotter vill att både jag och barnets far ska vara med på förlossningen :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar