Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 2 april 2010

Lite påsk hemma




Man firar inte påsk på samma sätt längre som man gjorde när barnen var små, men det fick ju bli lite påsk hemma iallafall. Gubben fick rota fram lite påskpynt i garaget, och lite hittade han trots allt. Det är nämligen väldigt full i vårat garage och det är svårt att komma fram, och ännu svårare att hitta rätt kartong. Men jag hade varit rätt så duktig..., kartongen var märkt med "påsk-grejjer". Var ute och gick med hunden och plockade lite björkris...riset får stå utan vatten i den gamla mjölkkannan jag fick av en snäll farbror. Utan vatten beror på att jag inte vill att den skall slå ut eftersom dotera min är allergisk. Teknikens under har varit framme igen...vet inte varför ett av bilderna hamnade på sniskan...jag hade ju vänt på den innan...men, men...Glas påsk på er ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar