Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 9 april 2010

Det känns som julafton..


varje gång jag får hem nya varor till butiken. Det måste vara ett tacksamt jobb för dom som jobbar på DHL, Schenker osv.. det är ju som om jultomten kommer varje gång när dom levererar varor. Igår fick jag hem varor från 3 olika leverantörer, bla annat jättegoa nallar från Bukowski. Jag har alltid älskat deras underbart söta nallar, så nu tänkte jag ta in några nallar till butiken för att se om det finns något intresse för dom. Fick även hem dom populära rostiga kronorna med fransk lilja i toppen. Dessa var med en löstagbar kruka i samma rostiga stil. Dom är snygga både som blomkruka eller varför inte som ljushållare, för modell "större" värmeljus!

Alla andra varor som kom in igår kan ni se under rubriken "Bloggshopen" till vänster. Dessa kommer jag att lägga upp vartefter under dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar