Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


tisdag 27 april 2010

Lite smått & gott

I söndags var det loppisdags. När jag kom hem var jag full av inspiration...


Hittade gamla emaljkoppar som får agera som doserings skopor till tvättmedel.
Vit målade en av mina gamla tvättbrädor.
Den smyckade jag även med en schablon , Buanderie som betyder tvättstuga på franska. (schablon finns i butiken)


Gamla läckra glasögon jag köpte på loppis i söndags.








Virade sött spetsband runt hjärtkransen med blad. (Finns i butiken)
Ja, det var lite om vad jag sysselsatte mig med i söndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar