Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


tisdag 20 april 2010

Jag har blivit mormor..


Idag kl 10.23 kom lilla LEON till världen! Världens underbaraste lilla prins. Så söt, så söt!

Vikt: 3.480 Längd: 51


Grattis till er, Paulina och Adam, (stolta föräldrar) och ett jättestort tack för att jag fick äran att få vara med på denna underbara och fantastiska upplevelse. Detta är något som jag aldrig kommer att glömma, ni gav mig något som är få förunnat. Att få vara med när ett barn kommer till världen, få höra hans första skrik och andetag, det är helt enkelt obeskrivligt.


Paulina min kära lilla dotter, du var så duktig och stark. Eller som dom sa, barnmorskan och teamet, du är som skapt till att föda barn. Fantastiskt! Jag vet att du kommer att bli en underbar mamma till lilla Leon.


Adam min "svärson", du var helt fantastisk. Vilket stöd du var för Paulina! Du var så lugn och stabil, en trygghet utan dess like vid Paulinas sida hela tiden. Jag vet att du kommer att bli en underbar pappa till lilla Leon.


(Med anledning av detta så har jag haft butiken stäng idag, men öppnar som vanligt i morgon igen)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ett jättegrattis till Mormor. skönt att allt gick bra. Ha det bra Kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Tackar så mycket *ler*, ja, det är verkligen omtumlande. Kram Päivi

    SvaraRadera
  3. Å Vad mysigt!Grattis till Paulina och även till Mormor!!
    Kram Millan

    SvaraRadera