Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 8 april 2010

Det finns en guldgruva...


...här i Bålsta! Nämligen Återvinningscentralen. Där finns en sk bytesbod och reglerna är enkla.. lämnar du in en sak så får du ta med dig en sak. Där ställer man in sånt som man inte har användning av, men som kan komma till nytta för någon annan. Och jag kan lova er att där har jag hittat en hel del godbitar! Rensade upp i ett förråd i helgen och åkte upp för att ställa in det i bytesboden. Det var inte så mycket som föll mig i smaken men ett par gamla skridskor och ett gammalt fat/skål fick följa med hem. Skridskorna fick hänga på en gammal rostig spik i hallen, och fatet skall jag plantera pensèer i nu till helgen. Den ska ni få se bild på när den är klar.
Må så gott!

1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Hoppas att du mår bra. Jag har inte varit vid "guldgruvan" på över 1 år. Men får väl snart åka dit.. måste ju fylla upp ladan med lite mer skrot och när den är full så får jag väl fylla stallet... hahaha.. Micke blir galen på allt jag släpar hem. Hinner jag inte förbi dig imorrn så ses vi på tisdag uppe på Gästis. Ha det bra Kram Aydan

    SvaraRadera