Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 16 april 2010

Uppe med tuppen...


ja, det märks att jag börjar bli frisk..vaknade redan kl 6,30 och var pigg!
Men det var faktiskt skönt för jag fick massor med gjort innan det var dags att öppna butiken.
Hann t.o.m att måla upp en schablon i köket! Jag har länge funderat var jag skulle ha den, och nu äntligen beslutade jag mig. (Jag klippte till schablonen, så att orden inte kom i ett stycke.) Det vart ganska fint tycker jag! (fler schabloner finns i butiken och under schabloner i vänsterspalten)


Nya nyckelskåpet i hallen. (Finns i butiken!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar