Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 3 december 2010

Bloggtorka och teknik

Nu får jag ta och skärpa mig! Jag har inte skrivit så mycket i bloggen på sista tiden och det finns olika skäl till det. En anledning är att jag helt enkelt har haft en liten svacka i bloggandet. En annan lite mer väsentligare orsak är att jag har fått en ny kamera i födelsedagspresent. Det tar ju tid för mig som inte är så teknisk att lära mig använda den och därefter ladda ner dom också. Men nu har jag tagit mig tid för detta och det var ju faktiskt inte så svårt trots allt. Som plåster på såren bjuder jag på lite mer bilder än vanligt.
Vita hyacinter! De är så fina även innan de har slagit ut i blom.

Titta noga när ni handlar hyacinter...här har jag lyckats hitta en hyacint med 3 blomstjälkar!!!
> Min vackra amaryllis

Mina små nissar får sitta på stegen som har flyttat in från altanen.
Adventljustaken med blockljus. Zinktagsen köpte jag i en butik i Bålsta som tyvärr lagt ner sin verksamhet. (Lycka till i framtiden, Katarina, jag vet hur det känns)
Dessa skridskor är ett av mina absoluta favoriter bland mitt julpynt. Sålde såna i min fd. butik. De var väldigt poppis och tog slut på en dag!
Lite rött kan jag väl ha på julen ändå...
Nu ska jag iväg (igen) men ni får ha det så bäst och jag lovar att jag ska göra allt för att det inte ska bli så långt mellan blogginläggen här framöver. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar