Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


söndag 5 december 2010

Vägra att gå ut

Jag har farit och flängt hela veckan och inte fått så mycket gjort här hemma. Så, idag beslutade jag mig för att inte gå utanför dörren. Det gav resultat måste jag säga. Tvättat fönster, bäddat rent, dammsugit, tvättat,strykit och vikt tvätt, kokat knäck, gjort rent i badrummen och gått runt o plockat lite allmänt. Nu är det bara resten kvar! Matlagning väntar härnäst.(köttfärslimpa med kokt potatis och kantarellstuvning) Efter maten blir det en prommis för jag måste få andas in lite frisk luft och sedan skall jag avsluta dagen med ett skönt och välbehövligt bastubad.
Redan 2:a advent!
Jag ÄLSKAR skumtomtar! Fick en hel plastlåda med sådanna av en väninna i födelsedagspresent, mums!
Ännu en kvarleva från min fd. butik
Så enkelt och fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar