Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


lördag 25 december 2010

Här råder stilla frid


Oj, vilket lugn! Ungdomarna sover fortfarande och gubben har somnat i soffan efter en hård match på El-Gigantens mellandags rea, hihi!! Vi var inne på att köpa oss en ny Tv, men inte kommit till skott pga mycket jobb och julstök. Men så damp det ner ett reklamblad dagen före julafton. Gissa om han blev glad (gubben alltså) när han såg tv.n som han suktat efter fanns bland alla rea varorna. Jag sa till honom att om du vill ha den tv:n så bör du nog stå och hänga på låset! Det gjorde han kan jag lova...han och hundratals reasugna karlar till! Jag hade velat se detta spektakel!!! Det hade varit helt galet, väktare som släppte in en klunga i taget, folk var som galna...haha, stackaren han är helt slut nu, men tv:n kom han i alla fall hemsläpandes med. Ja, tänk er själva om det hade varit favorit inredningsbutiken...!




Lite julebilder och ögongodis
Titta vilken fin "toppstjärna" jag hittade på RUSTA!! Ja, granen skulle gå i vitt och silver i år hade jag bestämt...
Kottar hör väl granar till..

Hjärtan i antiksilver och spetsband

Små pippifåglar i silver och vita dunfjädrar
Ett stilleben som kommer att ätas upp!
Brickbordet fylld med både hemkokt och köpt godis. dekorerad med granris och stora kulor i fattigmans silver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar