Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 6 december 2010

Vinst!

Jag som inte har tur i spel lyckades vinna en ansiktsbehandling, så idag har jag ringt och bokat en tid för detta. Det skall bli såå skönt! Det är faktiskt sådant som man bör unna sig då och då. Något att önska sig av Tomten kanske!!!
Julen närmar sig med stormande steg, och på öppna spisen har jag en liten skylt i zink som påminner oss om detta.
I förrförra veckan var jag på julmarknad i Skokloster. Det var nog årets kallaste dag och jag frös så fruktansvärt mycket så mitt ringfinger blev helt vit!! Lite läskigt var det... Men stackars dom som stod som utställare...hujeda mig! Lyckades iaf värma upp fingret med en kopp varmt Thè, och då kunde jag ta denna vackra bild på slottet.
Det var allt för idag, dags att åka handla och kanske får jag lite tid och ro för att göra några julkort. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar