Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 20 december 2010

Lugn och ro

Nu har jag kunnat bocka av en hel del från listan!
Julkorten är skickade, granen är inhandlad, klapparna klara och inslagna. Försöker hitta stunder med lugn och ro innan matlagning och städning står på tur.

En fin liten burk som jag köpte på Cafèt Tant Gredelin, Enköping. Får se vad för gott jag ska förvara i denna.
En av mina Madonnor...jag är inte så värst religös men Madonnor ger mig ett lugn.

Ett litet tips för er som gillar pyssel och vill få ytterligare lite julstämmning... "Jul med Ernst" kommer på tv ikväll klockan 20.00.

Må så gott nu allihopa och försök att finna stunder med lite lugn och ro såhär mitt i julruschen!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar