Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 1 juli 2010

Underbara dagar

Jag och Ann Kom hem sent igår kväll från Norrland, trötta men nöjda.Vilka underbara dagar det har varit, midsommaren och dagarna däreter. När Ann kom upp i Söndags så började loppisjakten. Och det måste jag säga att det är en helt underbar jakt. Vi fick tvärnita flera gånger och göra olagliga u-svängar. Det fanns LOPPIS-skyltar både här och där. Människorna som bor här uppe är så lugna, glada och trevliga. Väldigt pratglada och gästvänliga. Ja, vi har haft det så himla mysigt. Ingen stress, bara tagit det lugnt, åkt omkring och njutit av den fina naturen och alla underbara hus.

Roslampan köpte jag av Cecilia som hade loppis uppe i Storboda.


Vi fick komma upp och titta på Cecilias underbara altan
Visst är det en dröm....
Tack Cecilia för din gästvänlighet och för alla fina saker vi fick köpa av dig.



Lite mera loppisfynd...





I morgon bär det av till Grisslehman igen!! På Lördag är det loppis nere i hamnen i Grisslehamn. Om ni har möjlighet så åk dit för det är helt underbart. Vi kommer att ha 2 loppisbord och hoppas självklart på mycket folk och fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar