Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


tisdag 20 juli 2010

Nu blev den också.....vit!

Före


Jag hade inte tänkt att måla det gamla bakbordet som står i hallen. Jag har länge gått och tänkt... ska jag eller ska jag låta bli.
Vissa saker tycker jag dock att man inte ska måla om. Men nu hade jag iallafall bestämt mig, den fick bli vit och likaså det gamla fönstret som tidigare var brun. Än har jag inte ångrat mig, för jag tycker det vart jättefint. Nu känns hallen fräschare och går i harmoni med det övriga.

Som nästan alltid har jag änvänt mig utav Nordsjös häftgrund. Borde snart ta betalt av Nordsjö för all reklam jag gör för dom, hihi!

Efter
Visst vart det finare, eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, det blev så ljust o fint tycker jag
    Ha en härlig sommarvecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, ha en härlig sommar du med!

    SvaraRadera