Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 4 augusti 2010

Regn!

Ja idag har det minsann regnat.....igen!
Men jag har bestämt mig för att köpa mig en fin regnrock, så det blir lite roligare när man måste ut i regnet. Jag har tänkt mig en svart med vita prickar, eller nåt i den stilen. Jag vet inte vad som finns, jag har bara fått en bild i mitt eget huvud.
Tidigare i somras när jag var uppe i "Norrland" med min vän Ann, så köpte hon så fina gummistövlar. (Jag är lite avis)

Det borde ju finnas även regnrockar i den stilen...vi får se om jag hittar någon fin.
Nu ser det ut att vara lite uppehåll, så nu ska jag och sambon ut till skogen och se om vi kan hitta några gula guldklimpar.

1 kommentar:

  1. håller med dig, lite roligare blir det med fina regnkläder. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera