Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


lördag 28 augusti 2010

Hortensia och fotoprogram

I Juli var vi hos min syster-yster i Linköping, Ljungsbro. Hennes fjärde barnbarn döptes, och hon fick det fina namnet Siri efter våran farmor.
Passade även på att fota dessa vackra blommor (Hortensia) i min systers välskötta trädgård. Jag ska nog köpa mig en buske, för jag gillar verkligen dessa maffiga vita blommorna som även går att torka. För det är väl nu man planterar buskar och häckar?


Bildcollaget har jag lärt mig att göra av min underbara dotter!!!
Fotoprogrammet kan laddas ner gratis tydligen. Det är riktigt roligt att mixtra lite med fotona.( http://www.photoscape.org/ps/main/index.php )
Må så gott allihopa!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack snälla du för dina goa ord!
    Kul att du blev följare också,välkommen!
    Ska kika runt på din blogg lite senare, är bara inne lite snabbt. Vi ska plantera häck kanske i helgen. Det är hög tid att plantera krukodlade växter med de barkvistade häckplantorna blir senare.
    Kram Anna

    SvaraRadera