Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


tisdag 17 augusti 2010

Pyssel i sensommaren

Ja, det känns i luften att det börjar nalkas höst. Vi har ju haft en underbar sommar så vi får hoppas att hösten blir fin den med. Personligen så älskar jag hösten med alla dess färger och den friska och klara luften.

Mellan mina skogsturer med blåbärs- och kantarellplock så har jag hunnit med lite pyssel också. Här en väldigt enkel krans av äpplen, som får pryda stegen på altanen.



Vill även visa ett fotocollage som min dotter har gjort. Hon hade fotat hemma hos mig i smyg, och sen ringde hon mig och bad mig gå in på hennes blogg och titta. Jag tyckte det var så fint att det var värt att visa, även om ni har sett dom här stilleben förr. http://www.paulinaklosinska.blogg.se/

En annan bild som hon har tagit tycker jag ser så proffsig ut... hon har fototalanger min dotter!

1 kommentar:

  1. Hihi glass bilden, visst blir man lite sugen på glass?

    SvaraRadera