Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 13 augusti 2010

Formex och Hotstone massage

Vilken vecka! Massor med "må-bra-saker". Varit i skogen och plockat massor med blåbär och gjort pajer och sylt.

Sedan var jag på Formexmässan och det är ju lika roligt varje gång. Skillnaden nu var dessvärre att jag inte gjorde några beställningar eftersom jag stängt igen butiken. Men jag håller mig uppdaterad ifall jag hittar på något.....annat än en traditionell butik. Vi får se, jag har lite idèer.



Tidigare i veckan tog jag fram mitt presentkort som jag fått av min kära, i födelsedagspresent förra året. Jag har sugit på karamellen länge nog, så jag tyckte det var dags att plocka fram den så inte giltighetstiden skulle gå ut. Det var en Hotstone massage. Jag har varit på många olika massagebehandlingar genom åren men det här var något helt fantastiskt. Så otroligt skönt och avslappnande. Jag vill verkligen rekomendera er detta. Unna dig själv en härlig upplevelse eller ge bort till någon du tycker om i present. Här var jag: http://www.relaxbalsta.com/ Dom som jobbar där är urgulliga.


Hoppas även ni har haft möjlighet att göra "må-bra-saker"

Kram på er allla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar