Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 5 november 2010

Pyssel

Nu har jag hunnit med att pyssla lite till. Bäst att vara ute i god tid... Det finns så mycket jag vill göra så, nånstans måste man ju börja. Julklappsetiketter som jag gjort...
Använde ett kraftigt papper (kartong). Stämplade med min underbara ängelstämpel. Kanterna har jag embossat med guld.


Här är gravdekorationen som jag gjorde i Fredags och lade på min kära mors grav. Måste faktiskt säga att den gjorde sig inte så bra på bild, den var mycket finare i verkligheten. Jag lade ut en bit hönsnät, lade ut massor med mossa på den. Sedan formade jag det hela till ett hjärta, som jag dekorerade med lite kottar och annat smått o gott. Hjärtat fäste jag sedan på en bukett av granris. Jag tror nog mamma tyckte om den....
Idag var jag ute i skogen med min väninna A och plockade Lummer. Så i morgon ska jag göra lite Lummerkransar.

1 kommentar:

  1. Jag tror också mormor gillar den.
    Den är jätte fin =)

    SvaraRadera