Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


onsdag 10 november 2010

Idèbanken är tom...

Ibland har jag massor med idèer och inspiration att göra saker och sen kan det emellanåt vara helt urholkat. Idag har jag sorterat in linne i våra nya garderober, men kände att jag ville ta en paus och göra något annat. Ett julkort kanske....ja, jag gjorde ett, men vart inte riktigt nöjd. Ibland är det bara så, att man får inte riktigt till det. Jag får vänta med att göra julkort, för plötsligt slår det bara till och kreativiteten sprudlar och då kan jag göra kort på löpande band.

Här är iallafall dagens resultat....

1 kommentar:

  1. Jätte fint mamma.
    Vi får pyssla och göra julkort snart =).
    Är väl dags för det antar jag haha.

    SvaraRadera