Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 12 november 2010

Fredagsmys

Eller rättare sagt helgmys. Idag ska jag till min vän Ann och pyssla lite. Vi ska göra lite kransar och annat smått o gott av det vi plockade häromdagen. Det ska bli riktigt kul! Senare på eftermiddagen kommer min dotter och mitt älskade barnbarn, myyyys! I morgon blir det fullt hus hemma hos oss. Min storasyster, hennes dotter och hennes två härliga grabbar kommer från Linköping och hälsar på. Sen har vi ju mina barn och barnbarn och sambons son hemma också förståss. Så vi blir ju 10 stycken totalt! Jag gillar när jag har alla mina kära hos mig. Men innan jag gör något annat ska jag sätta mig ner och gotta mig i nya Jeanne Dárk living Magazin.

Det är den bästa, härligaste, mysigaste inredningstidningen, enligt mig iallafall. Det som gjorde mig allra gladast var att Ica har börjat sälja den!!! Just nu hade dom kampanjpris på den dessutom, så lyckan är ju total. (kolla in priset!!!)
Massor med julinspiration...
Tips & idèer...
Vackra bilder och goda recept
(Bilderna har jag fotat från tidningen)
Jag önskar er alla goa läsare, en riktigt go helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar