Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


tisdag 9 november 2010

Då var det dags igen..

Det var verkligen tur att vi var och plockade Lummer igår för idag har det kommit ganska mycket snö. Det hade nog varit svårt att hitta dom helt enkelt. Idag blev inga kransar gjorda men jag gjorde lite fint på framsidan med granriset jag plockade igår. Den fina kannan hittade jag på vår berömda bytesbod.
Denna bild är tagen mitt på dagen idag......
....och denna några timmar senare...Riktigt mysigt tycker jag! Så nu är det dags att ta fram snöplogen igen.
Här en bild på fotoväggen som börjar ta form. Många bilder på mitt älskade barnbarn blir det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar