Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 1 november 2010

Lite nytt i hallen

Har hittat en, för mig ny affär som heter Chilli. Där kan man hitta mycket smått o gott, och till hyfsat bra priser. Det finns något för alla smaker.

Här är en tavla som jag köpte på Chilli för 59:-! Den hänger i våran hall tillsvidare. Ibland flyttar jag omkring saker o ting, så det blir som nytt eller för att den inte har hittat sin rätta plats ännu.

Här är några av alla mina flaskor som jag köpt på loppisar runtom i vårt vackra land. Dessa flaskor är väldigt små och det blir jättesött med en liten blomma i. Även dom står i hallen och välkomnar alla som kommer.
Idag ska jag iväg till min mors grav och tända ljus. Har gjort en egen gravdekoration, bilder på den ska ni få senare...
I morgon är det röj, röj! Vi ska nämligen riva ner våra gamla fula garderober i gästrummet och sätta in dom nya som jag fyndade på Ikea häromdagen. Det ska bli riktigt kul.
Trevlig helg önkar jag er alla....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar