Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


måndag 7 juni 2010

Vad tiden går fort...

...man hänger lixom inte med riktigt. Jag har inte skrivit något på jättelänge känns det som, men det har väl sina förklariga skäl. Har haft en hel del att styra med. Jag har "sprungit" Vårruset, varit på en kort kryssning, haft studentfest här hemma för sambons son mm mm. Bilderna nedan är några blomsterarrangemang jag gjorde till studenten, dessa passade bra även på Söndagen då det var Nationaldagen.
Glöm inte att det är loppis på Lördag i min gamla butikslokal på Stockholmsvägen i Bålsta. Mer info hittar ni i vänsterkolumnen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar