Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 11 juni 2010

Mysigt vid hammocken


Förra sommaren köpte vi en hammock som jag så länge velat ha. Finns det något härligare än att somna i hammocken, och höra fågelkvitter och känna sommarens alla underbara dofter.
Målade den gamla äppellådan jag fått av "snälla farbrorn". Målade även fler av mina lerkrukor som jag hade i mina gömmor. Två bockar från Ikea fick vara ben till äppellådan, och vips så hade jag ett härligt bord som jag ställt jämte hammocken. I krukorna har jag planterat lite ätbart. Basilika, Ampelkrasse, citronmeliss, oregano..... smakfavoriten är basilikan men ampelkrassen är nog den som kommer att vara vackrast då den kommer att bjuda på blommor i olika färgnyanser.



P
åminner ännu en gång om morgondagen loppis. Vi har redan börjat fylla på med allehanda prylar, och jag kan lova er att det finns mycket fint och roligt att frossa i. Så jag och Maria och Ann hälsar er varmt välkomna. Mer info får ni i kolumnen till vänster.

8 kommentarer:

  1. Pleasant posting but I ԁon't know that I agree. Then again, people consider me tricky at the best of times! Many thanks.

    My web page: Sterling Silver Jewelry for Boys

    SvaraRadera
  2. Seаrching іn Вing гaisеd
    your web blog - Ι'm thankful it did, cheers.

    Feel free to visit my blog post board.ogame.com.tw

    SvaraRadera
  3. I'm guessing you don't mind me visiting and saying thanks to you for the
    blog post - it gеnuinely helρed

    my blog; www.krudy-nyh.sulinet.hu
    Also see my webpage: dog necklace

    SvaraRadera
  4. I hope you don't mind me stopping by and saying thanks to you for your blog post - it really helped

    my web blog - toe rings white gold

    SvaraRadera
  5. Ι am glad that Goοgle brought уour ѕite up fοr
    mу search - it helped

    Feel frеe tо surf to my web site - b-i-t-wiki.de

    SvaraRadera
  6. I am glаd that Google brought your sitе up fοr my search - іt helped

    Hеrе іs my sіte :: fitted gold toe rings

    SvaraRadera
  7. Goοd ωаy of seeing thіngѕ - I'm a little more of a monochrome person, myself

    my blog post ... toe ring shoes

    SvaraRadera
  8. Thats a great article and cеrtainly helped clear my brain a little

    Here is my weblog ... silver starfish necklace

    SvaraRadera