Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 18 juni 2010

Bråda dagar

Jag förstår inte hur jag har hunnit med mitt liv när jag hade min kära butik...dagarna är nämligen fullspäckade!

Men jag vill iaf tacka all som kom till våran loppis i Lördags. Vi hade inga höga förväntningar, men vi hoppades ju förståss på att vi skulle få lite sålt. Vi hann knappt öppna dörrarna förrän det bokstavligen vällde in folk. Det var verkligen en riktig hit! Det var sååå himla roligt.

Idag ska vi iväg mot Grisslehamn-hållet till min vän Ann som har ett "ställe", där dom står med sin husvagn. (Sambon och jag ska tälta) Och imorgon ska vi stå på loppisen i Grisslehamn. Varje år så är det visst loppis i Grisslehamn. Det är varje Lördag under hela sommaren. Och i morgon har hon bokat ett bord till mig också. det skall bli riktigt kul.

Ett par bilder på min lilla glasvas-samling. Ska försöka hitta lite små udda vaser på sommarens alla loppisar jag ska åka till. Tänkte det kunde vara fint med ett bord med massor med olika små glasvaser.




Nu har jag bytt ut studentarrangemanget till små vita sommarblommor som jag planterade igår.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag såg att du använt Nordsjö häftgrund när du målat lite saker - kan man använda den färgen om man vill göra om en skavd balkongmöbel också tror du? Vill inte ha den hel-vit, utan sådär lite shabby, men det måste ju klara regn?

    SvaraRadera