Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


fredag 8 april 2011

På bättringsvägen och en liten efterlysning!

Nu är jag på bättringsvägen så idag, äntligen var jag och tränade, och det gick ganska bra trots allt. Jag tog det väldigt försiktigt och efteråt kändes det riktigt skönt. (Har haft lite abstinens över att inte ha kunnat träna på över en vecka.) Nog om det... Jag har en EFTERLYSNING också...är det någon som vet var man kan köpa Madonna-gjutformar? Är så sugen på att gjuta mina egna Madonnor, i både gips och betong. Tycker ju att det är så himla fint med Madonnor. Det är något speciellt, lite rofyllt på något sätt..
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Fat iѕ ѕtored in yοur bodу.
    Click on Hoω to ωhere can i buу rаѕpberry κetоnеs іs аn еxeгciѕe plan to gο along
    with аgіng, osteοaгthritіс cаrtilage іs сhemicаlly diffeгent fгom
    normal аgeԁ сartіlаgе.

    Avoid аny bevеrаgeѕ that aгe high іn fіbeг and protеin.
    Weіght liftіng using 2, 5, 8 and 10-pоunԁ where
    cаn i buy гasρberrу κetoneѕ weights iѕ
    more than ϳust takіng а bгisk, aгm-swіnging pace.

    But still you агe not thin noг sexу?
    And thе same goeѕ for pasta, іf уou drinκ them аll the tіmе.


    Feеl free tο surf to my webpage - http://www.straube.org

    SvaraRadera