Välkommen...

…till min blogg!

En blogg med doft av vintage och en känsla av


shabby chic!

Det handlar om passionen för lantlig och romantisk heminredning. Jag bjuder på tips och idèer och hoppas på att kunna inspirera.




Varmt välkomna!


torsdag 14 april 2011

Lite mera vår....

Ohh, vilket underbart väder! Solen skiner och värmer så gott. Ska snart ta itu med framsidan, den ser hemsk ut. "Det som göms i snö, kommer fram i tö" kan man gott säga om vår framsida.. Har iallafall hunnit med att plantera lite blommor och gjort lite fint på altan. Känns så himla skönt, det blir lite mera vår då. Känslan av att sommaren är på intågande gör att jag får så mycket energi, vill göra såå mycket. Men man får ta en sak i sänder..(är lite dålig på det..). Jag funkar som en apparat, det finns bara ON eller OFF. Eller rättare sagt så funkar jag sämre, för på de flesta apparater finns det ju faktiskt en paus knapp också, och den saknar jag helt och hållet.


Hoppas solen skiner på er också. Många kramar // Päivi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar